aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

miercuri, 21 aprilie 2010

Sa lucrezi cu statul

Nu cu statul degeaba, ci cu STATUL!
De cateva sapta-luni ma simt ca o mingie de ping-pong intre diverse institutii apartinand statului nostru drag.
Am depus un dosar la PMB si dupa 2 luni de zile (cu toate ca termenul este de 30 de zile, dar mariile lor s-au mutat si deh procedura asta dureaza) mi l-au dat inapoi si mi-au spus sa ma duc cu el la primaria de sector, pentru ca de acolo trebuie sa primesc raspuns.
(Stie cineva de ce sunt atat de multi politisti comunitari la toate intrarile de la PMB? Eu m-am simtit de parca as fi ajuns la sediul Politiei Comunitare. Cred ca ar trebui sa-i trimita cineva pe teren, usile stau si singure)
Socul meu a fost destul de mare, pentru ca dupa 2 luni de asteptare sa ti se spuna: "noi nu putem sa va dam nici un raspuns" parca te apuca niste nervi.....................de toata frumusetea.
Neavand alta solutie am luat frumos busu si m-am oprit la primarie cu dosaru meu frumos. Am pasit increzatoare spre intrare, am intrat, dar..... mi s-a spus ca nu pe acolo, ci prin dos (????? de ce ditamai intrarea????).
Deci am inceput cu dreptul. Sa continuam...... de la receptie am fost trimisa la biroul X (eu am crezut ca este o incapere care se numeste "Biroul X", dar de fapt inseamna chiar un birou care are o placuta pe el cu "Biroul x.............."). Acolo am asteptat sa fiu poftita sa iau un loc, dar am asteptat mult si bine asa ca m-am hotarat sa ma asez nepoftita. Si acum punctul culminant: i-am oferit dosarul (care din punctul meu de vedere era perfect - doar fusese primit de PMB!).
.......................................... Pai sa vedeti ca nu e chiar asa.
Stie cineva daca in vreo lege scrie ca Extrasul de Carte Funciara are valabilitate? (Eu cand am fost sa depun cerere pentru unul, functionarii de acolo au sustinut ca nu expira dupa o anumita perioada, dar asta e o alta poveste)
Deci prima problema: imi trebuie alt extras din cartea funciara. Am incercat sa aflu ce, cum si mai ales de ce?, dar am primit doar "asa trebuie" (cu toate ca dasaru a zacut 2 luni la PMB).
Ok asta e statul.
Deci am plecat cu coada intre picioare gandindu-ma cum am putut sa fiu atat de idioata incat sa cred ca o sa rezolv din prima.
Vizita 2: din nou bus, intrarea din dos, receptie, birou X (alta doamna), eu fericita crezand ca de data asta am dosar perfect.
EEEEEEEEEEEEEEE susupans................................................................................................................... nu am dosar perfect :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Am simtit cum ma apuca disperarea. Am insitat colega mi-a spus ca daca rezolv cu Carte Funciara totul e perfect. Mi-a aratat frumos un pliant in care scria ca am nevoie de niste cote pe o schita (PUC, MUC, CUC, TUT, POC sau cum s-or numi ele).
Mi-am luat iar dosaru meu albastru si astept cuminte a3-a vizita dupa ce o sa am si cotele apelor Dunarii trecute.
Astept cu nemarginita nerabdare vizita 3.
La mai mare cu STATUL degeaba.

2 comentarii:

  1. Nici eu nu inteleg de ce refuzul unui dosar nu se poate face specificand TOATE neregulile lui si nu cate una per vizita :)

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. STATUL...e acel perete pe care il ocolesti cum te pricepi mai bine....nu intra in el...chiar daca are usi care par functionale.....

    RăspundețiȘtergere