aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

luni, 20 septembrie 2010

Ghici ciuperca ce-i fara regim de urgenta

Cine..........................................?
Te reprezinta la toate institutiile
Te recomanda
Se primeste inca de la 14 ani
Te ajuta cand trebuie sa semnezi un act oficial
Dupa cum ati ghicit ciuperca este Buletinul - sau cartea de identitate cum i se spune mai nou.
Problema mea existentiala legata de acest act fara de care nimic nu este valabil este faptul ca nu exista "regim de urgenta" pentru el. Adica daca l-ai pierdut/a expirat /a luat foc sau o alta intamplare fericita nu poti sa-l obtii decat in jur 2 saptamani - exceptie: daca ai noroc si sunt alegeri - atunci il poti primi si de pe o zi pe alta.
Nu inteleg de unde aceasta absurditate avand in vedere ca exista regim de urgenta pentru cazier, pasaport, adica kestii fara de care supravietuiesti. Pentru permisul de conducere regimul normal este de 2 ore!!
Se pare totusi ca statul roman o duce destul de bine cu banii daca nu s-a gandit ca introducand regimul de urgenta pentru buletin ar obtine destui bani. Sunt destui cei care ar plati o taxa pentru a avea CI intr-un timp rezonail.
Tot sapand eu in nemultumirea mea am gasit 2 brese in sistem :) :
*Obcina Mare (prin Drumul Taberei) - il obtii in 2 zile daca d-nul comandant iti aproba memoriul in care justifici de ce ai nevoie urgenta de CI
*Bibescu Voda - presupun ca este ceva asemanator
Din pacate pentru mine am aflat mult prea tarziu aceste informatii, deoarece fusesem sa-mi depun actele si ar fi trebuit sa le retrag pentru a incerca sa-l obtin mai repede de la alte institutii :((
In cazul in care aveti nevoie urgenta de CI mai intai sapati si sunati la tot ce gasiti legat de politie pe net si daca sunteti norocosi o sa va spuna cineva LA NOI........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu