aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

miercuri, 20 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte -rezervatia de zimbri din Neamt




miecurea incepe aici

44 de comentarii:

  1. N-am vazut-o live dar este foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rezervatia de zimbri din Neamt se numeste cumva Dragos-Voda ? Daca da, am vizitat-o si eu, mai demult. Impresionanta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam ca mai avem asa ceva. Multumesc :) Zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frumos mai este pe la noi....pacat ca toate astea nu sunt apreciate asa cum ar trebui. :) Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  5. dreaming of leaving bucurest... :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiam ca sunt si in Neamt..ma bucur ca ii vad..doar de rezervatia din Hateg stiam..unde nu stiu cati zimbri au mai ramas.

    RăspundețiȘtergere
  7. zodrac: mi-a placut ca este ingrijita

    RăspundețiȘtergere
  8. luna patrata: buna sa fie:); m-am bucurat sa vad ca aici oamenii isi dau interesul

    RăspundețiȘtergere
  9. fly2sky: pe cea din hateg nu am vazut

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumosii!
    Sint liberi...,sa ramina vesnic acolo.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos, ce racoare o fi acolo! eee :)

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  12. un loc ce trebuie vizitat!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos trebuie să fie,sigur merită o vizită!

    RăspundețiȘtergere
  14. carmen: :) cand ai putin timp liber

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu sunt sigur de viitorul acestei rezervatii. Potentialul zonei este foarte mare.

    RăspundețiȘtergere
  16. se-cret: da; planifici impreuna cu carmen o vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu ştiu cum mai arată Rezervaţia de zimbri de la Haţeg, dar cu siguranţă asta o depăşeşte.

    RăspundețiȘtergere
  18. abbilbal: nici eu nu am fost acolo, dar mi-a placut aici

    RăspundețiȘtergere
  19. costin: sper sa se ocupe in continuare de ea

    RăspundețiȘtergere
  20. Oare cate exemplare mai sunt in total?
    Se mai inmultesc sau sunt pe cale de disparitie?

    RăspundețiȘtergere
  21. cleo: se pare ca 28
    http://www.neamt.ro/Info_utile/Obiective/rezervatia_zimbri_dragos_voda.htm

    RăspundețiȘtergere
  22. Sărut mâna Sophie !

    Sunt domesticiţi de stau aşa frumos în prejma oamenilor ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumos...mi-as dori sa o pot vizita!

    RăspundețiȘtergere
  24. sper ca le este bine si sper ca in timp se vor inmulti....

    RăspundețiȘtergere
  25. Cu siguranta ramane un obiectiv clar de vizitat .

    RăspundețiȘtergere
  26. soriN: stau in spatiul lor, deci nu sunt domesticiti :)

    RăspundețiȘtergere
  27. alice: un mic concediu si se rezolva :)

    RăspundețiȘtergere
  28. iulisa: ma bucur ca te-au convins imaginile :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Adică zimbrii!... Pfuaiii! Ăştia sunt verii bourului după care umblu eu...

    RăspundețiȘtergere
  30. Hiii, rusine sa-mi fie. Nu stiam acest lucru :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Acum 22,23 de ani treceam si eu pe acolo.Poate puii de atunci sunt maturii de azi.
    Multumesc de amintiri de mult trecute,dar nu uitate!

    RăspundețiȘtergere
  32. lillee: trebuie sa tot invatam, altfel nu ar mai fi fun

    RăspundețiȘtergere
  33. Frumoase imagini, care ne atata dorinta de evadare in natura si in concediu!
    Week-end placut si racoros!

    RăspundețiȘtergere