aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

marți, 24 mai 2011

Mirosuri ... fascinante




Pentru ca abia a trecut primavara si incepe vara, natura ne imbie cu mirosuri care mai de care. Sunt cateva arome pe care atunci cand le simt, brusc sunt mult mai fericita.
Cateva "afrodisiace" ale mele:
* iarba proaspat cosita (si mirosul de fan)
*lamaita (am vazut ca a inflorit si deja am adulmecat-o :) )
*vrejul de rosie (mai ales ca in ultimul timp rosile pe care le gasim nu au nici gust, nici miros)
*bradul dimineata la munte
*marea
*levantica
Deci am nevoie de foarte putin pentru a fi fericita :)
Pe voi ce mirosuri va relaxeaza, va fac fericiti, va aduc aminte de lucruri frumoase.....?





P.S. Si ceva de mancare:
*pizza (yammy)
*tiramisu

16 comentarii:

  1. levantica in primul rand dar cel mai mult si ami mult imi place cum miroase regina noptii...doar ca eu stau la bloc si...nici urma de regine :((
    ai dreptate cu rosile de gradina...si mie imi place mirosul de rosie adevarata si tot la capitolul gradina...capsuneeee...mmmm...

    ceva de mancare...vad ca ai ales si dulce si...sarat...:)
    dulce:placinta cu mere toamna si iarna...e un miros afrodisiac pentru mine...
    la"sarat"o sa spun ca ma topesc dupa banalii cartofi prajiti...in primul rand...si...ma opresc aici...ufff...ce imi faci tu Sophie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pandhora: regina noptii ...vara cand se lasa racoare....
    sunt perfect de acord si cu celelalte alegeri ale tale
    pup ca sa treaca supararea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo de iarba proaspat cosita (si mirosul de fan), am trecut ieri pe lângă un parc aici unde tăiau iarba și-am simțit mirosul, și-am avut niște flash-back-uri proust-iene de excepție.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am gusturi mai ciudate: ador mirosul de asfalt după ploaie, mirosul tare dimineaţa de aici de la munte, mirosul râului, benzina, nucile, mirosul de bacon :P etc Dar cel care îmi aduce zâmbetul pe faţă e... mirosul de gumă Turbo!!! :)) se gaseste foarte greu, daca nu chiar deloc. dar mie imi aduce aminte de copilărie!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place mirosul ierbii abia cosite...am si un parfum, pe care l-am gasit cu greu si care miroase a iarba..putin ciudat, dar imi place! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ahhhh, le ador pe toate!
    Iasomia nu a înflorit înca la mine dar am noroc cu un suplinitor minunat; ma ameteste lamâiul, dimineata si seara, emana un parfummmmmmm!
    Iarba proaspat tunsa îmi place deasemenea, si sotul meu are grija sa întretina gazonul la fiecare doua saptamâni :)
    Levantica este absolut colosala! completeaza perfect rondourile de trandafiri si împrastie un parfummmmmmm!
    Sophie, sa fii înconjurata de toate florile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. zodrac: si eu am trecut ieri pe langa un parc unde abia taiasera iarba- e sezonul se pare- si am respirat adanc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. catalin: miroase a proaspat; dar ploaia nu-mi place in mod special, mai ales cea cu tunete si fulgere

    RăspundețiȘtergere
  9. asirensong: asfaltul incins vara:); mie de la mirosul de benzina mi se face rau, dar restul imi plac; in magazinele Adidas miroase a guma Turbo :)- poate ii intrebi ce odorizant folosesc

    RăspundețiȘtergere
  10. alice: un parfum... foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  11. carmen: nu am mirosit niciodata o floare de lamai, dar am notat; te rog sa imbuteliezi in fiecare dimineata mirosul din gradina ta si sa-l postezi pe blog :); multumesc ca vrei sa ma rasfeti; seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lamaita, brusture, brad, rapita, ploaie de vara, zapada, foc de lemne, mare, benzina :D, hartie foarte noua sau foarte veche.

    RăspundețiȘtergere
  13. ofz: cum miroase rapita (ma incanta culoarea ei, nu stiam ca si miroase)? si zapada? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Rapita miroase a mare, a camp, a libertate. Incearca drumul spre mare, pe motocicleta, n-ai cum sa ratezi mirosul de rapita :) Iar zapada miroase a ger, a aer curat. Greu de descris in cuvinte aromele.

    RăspundețiȘtergere
  15. ofz: frumos raspuns; eu am vazut rapita si pe drumul spre munte, deci incearca :)

    RăspundețiȘtergere