aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

joi, 9 iunie 2011

leapsa de la CLM

Preluata de la C.L.M.
1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.



Explicatie:
poza este de la Vila Bran (nu este foarte reusita, dar este a4a din al4lea folder) - in fiecare seara organizeaza cate ceva pentru entertainment-ul celor cazati

Apoi urmeaza:

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...

Sophie- nici prea multi, nici prea putini :)

2. Ai porecle? Care?
nu, cel putin pana acum

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.

Trista: Bon Jovi- Always

Una perfectă: Stejan banica Jr si Senior- Cum am ajuns sa te iubesc
3 pe care le ador:

*Bon Jovi - Always
*Tudor Gheorghe- Au inebunit salcamii
*Voltaj -20

4.Ai animal de casa? Care?


Da, domnul din imaginea din stanga

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Zi dupa zi

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Zambetul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar iti permite sa iti vezi de drum

7. Desenul animat preferat din copilarie:
Tom si Jerry

8. Iti place inghetata?

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmm

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?

Sophia

10. Zi-mi un banc!
Culmea tehnologiei: să alungi musca de pe monitor cu mouse-ul.

Cine doreste sa continue ....

18 comentarii:

  1. Da, da... si mie mi-a placut bancul... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. lunapatrata: deci am fost inspirata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :D :)) bun bun bancul :)) imi place si citatul:D

    RăspundețiȘtergere
  4. da...si anul asta au innebunit salcamii...si ufff...cat imi mai place inghetata...am o buna si draga prietena care m-a surprins cu o inghetata facuta in casa atat de buna incat...sper sa mai pregateasca alta cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)tare imi place citatul tau!Acum pot sa-mi vad de drum,ca zambetul mi l-am pus!:)Si numele...de printesa!

    RăspundețiȘtergere
  6. FRUMOS ,MI-A PLACUT.O ZI MINUNATA SA AI!


    http://iulisa.blogspot.com/2011/06/alta-leapsa.html#comments

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M.: ma bucur ca m-am descurcat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pandhora: si e si mai sanatoasa- cat de sanatoasa poate fi o inghetata :); cere-i reteta ca sa incerci si tu

    RăspundețiȘtergere
  9. angi: calatorie placuta si cer senin :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    Sophie, sarut'mana!
    :)
    Mie mi-a placut indeosebi asta:
    "Zambetul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar iti permite sa iti vezi de drum"!

    , te rog, fa rost de reteta si impartaseste cu noi "secretul", poate papam si noi inghetata yammmi yammi.
    :)
    Un sfarsti de saptamana precum vi-l doriti, tuturor!
    Las la portita... bob de roua.

    RăspundețiȘtergere
  11. andreiraduM: salut!
    http://dulciurifeldefel.blogspot.com/2010/09/inghetata-de-vanilie.html
    eu am incercat reteta asta, dar am adugat ness :); mie mi s-a parut foarte buna
    sf de saptamana placut si tie!
    multumesc, o sa ma racoresc cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  12. sper sa iasa buna (poti inlocui ness-ul cu fructe :) )
    e superb bobul, multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare bancul :)) dar nu pot sa cred ca nu ai nici macar o porecla :D

    RăspundețiȘtergere