aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

marți, 14 iunie 2011

Miercurea fara cuvinte -brad in brad??




continuarea la Carmen

40 de comentarii:

  1. Tare smecher braduletul!:)Decat sa astepte cateva zeci de ani sa vada nestingherit stelele,mai bine s-a cocotat in varful altuia.L:upta pentru existenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt apropiati, or fi rude. Oricum, mare dragoste pe capul lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. The forest is the place to be now...so cool and relaxed :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. cine stie cum i-a placut lui acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora: si totusi nu era; nici eu nu inteleg cum a reusit

    RăspundețiȘtergere
  6. angi:are hrana asigurata, nu e stresat ca ar putea sa-i faca cineva rau :)

    RăspundețiȘtergere
  7. androxa: it was a little too cool :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    sarut'mana, Sophie!
    iata cum natura gaseste solutii pentru a perpetua viata!

    :))
    Frumos si interesant... ca o lectie de VIATA!
    O zi minunata sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Zâmbește vara printre brazi!!
    Noi avem alte trebușoare-

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/cine-rade-la-urma.html

    RăspundețiȘtergere
  10. deci în Predeal? puteau sa fie în comuna Bradu/Arges ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. e mama si copilul. si in padure e la fel:)
    zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. andreiraduM: e foarte ingenioasa; e un bebe protejat :)

    RăspundețiȘtergere
  13. carmen: nu am ajuns in comuna Bradu :), dar pe viitor nu se stie

    RăspundețiȘtergere
  14. tu26dor: corect:); multumesc si pentru tine mult soare

    RăspundețiȘtergere
  15. Si pom in pom :)) Cred ca impartaseau ei ceva secrete pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  16. Excelent! Foarte,foarte frumos si interesant. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. irina: era cam racoare, poate se incalzeau :)

    RăspundețiȘtergere
  18. lunapatrata: ma bucur ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Predeal...; ceva mai sus este prăpăd...

    RăspundețiȘtergere
  20. Chiar e alt brăduţ acolo ? Foarte curios , natura găseşte soluţii tot timpul şi ne uimeşte necontenit.

    RăspundețiȘtergere
  21. catalin: nu mai e predealul ce a fost

    RăspundețiȘtergere
  22. soriN: da si eu am fost uimita :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce umbră plăcută trebuie să fie acolo în pădure!Mă gândesc și la răcoarea de acolo!
    Excelente fotografiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  24. Am vazut ceva asemanator intr-o curte in Bucuresti ,e uimitor am admirat bradul minute in sir

    RăspundețiȘtergere
  25. abbibal: da,cred ca s-a straduit ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  26. se-cret: era destul de racoare, eu nu am facut fata in tricou :); multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. iulisa: e prima oara cand am vazut si nu intelegeam ce este :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce chestie :) Ha! Interesant:D O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere