aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

joi, 30 iunie 2011

trebuie sa spun

Am tot spus: e o intamplare, asta e, oamenii mai gresesc...... dar mi-a ajuns.
Este a 3a luna in care revista Historia ajunge dupa mari intarzieri (apare cam pe 15 ale lunii) -luna asta inca nu a ajuns!!!!!
In prima luna am sunat, am sunat pana la urma a ajuns.
In a 2a luna eram nervoasa cand am sunat asa ca dupa 2 telefoane cu urlete s-a rezolvat mai repede.
Acum, in a3a luna am zis hai sa vedem cat ii tine. Si uite asa de pe 15 pana acum inca nu am primit-o, dar am dat multe, multe telefoane.
Prima varianta a fost: firma de curierat e de vina de la noi a plecat si apare nelivrata la sediul lor.
A 2-a : am facut reclamatii la firma de curierat, dar nu raspund la reclamatii.
A3-a: nu am putea sa ne intalnim sambata sau duminica sa mi-o inmaneze personal- ca fraiera am refuzat
A4-a: "revista v-a fost livrata de prima data- adik pe 15/16 :)))- si v-a mai trimis-o inca o data colega mea" - :))). Va bateti joc de mine??? Am rugat-o sa asculte inregistrarile (asa mi se spune cand sun- convorbirea va fi inregistrata) si o sa vada ca NU AM PRIMIT-O!!!!!
A5-a: am trimis-o cu curierul ieri si este in curs de livrare- cel tarziu poimane ajunge
WHAT t f????? Am incercat sa-i explic cum functioneaza curierul-daca este trimisa ieri ajunge maxim azi, in nici un caz maine. Nu am avut cu cine.
Mai astept pana maine si pe urma cred ca o sa ma adresez direct OPC-ului; consider ca de pe 15 pana pe 1 am avut suficienta rabdare si am incercat sa solutionez problema.
Oare in tot trustul Adevarul Holding nu este nici o persoana responsabila la departamentul abonamente????????
Astept cu nerabdare sa mi se termine abonamentul ca sa cumpar revista; nu sa o citesc dupa 2 saptamani de la aparitie.

12 comentarii:

  1. La adevarul holding am comandat si eu vreo 25 de carti si mi le-au trimis in 3 luni. Asa ca in legatura cu ei nu ma mai mira nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut probleme cu factura de RDS (televizor/internet) pentru ca nu ajungea niciodata si trebuia sa merg sa platesc la casierie. De cele mai multe ori, raspunsul la reclamatii a fost 'firma de curierat distribuie facturile dupa ureche si timp, nu mereu ajung toate'. Intr-un final, am reusit sa primim factura aproape regulat.

    Zic ca nu e imposibil sa fie de vina si firma de curierat.. mai ales ca fiind revista au si ei ce citi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. zodrac: deci mai am de asteptat

    RăspundețiȘtergere
  4. ofz: scuza perfecta- curieru :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Subiectele de acolo se cam reiau...
    Revista a murit de mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vezi? Din cauza asta nu am incredere in abonamente. De la adevarul am comandat niste carti cam acum un an si ceva. Nici acum nu au ajuns.. :)) Pe bune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-i mai simplu s-o cumperi?
    Eu am patit invers: când ne-am mutat m-am abonat pentru un an la o revista despre cum se aranjeaza o casa. Dupa un an am continuat s-o primesc (si sa-mi traga pretul din cont evident). Am dat telefon si am aflat ca daca nu ceri întreruperea abonamentului, el se prelungeste din oficiu. Bun! Am reziliat contractul cu scrisoare cu semnatura de primire, cu tot. De cinci ani continui sa primesc revista gratis! Pâna acum o luna când am primit un mesaj în care eram anuntat ca nemaifiind clientul lor n-o sa mi-o mai trimita. In sfârsit!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sărut mâna Sophie ! în general nu am probleme de acest gen pentru că în multe cazuri folosesc serviciile online , iar când se impune intervenţia curierilor dau ultimatum-uri de la început şi se mişcă extrem de repede . Plec tot timpul de la premiza că mi se cuvine şi că firma respectivă este în slujba cetăţeanului pe spatele căruia proliferează . Pornesc o discuţie deja "ambalat" pentru că am un mare dinte împotriva serviciilor de proastă calitate .
    În foarte multe cazuri cred că am rezervat un beculeţ roşu de atenţionare ce se aprinde în momentul cănd îi contactez.
    Sfat : Ameninţă tot timpul cu rezilieri şi contramandări în aşa fel încât să înţeleagă că nu-ţi pasă de modalităţi , valori , interese şi nu plăti în avans niciodată . Pentru aproape orice firmă este mai important menţinerea unui contract decât valoarea acestuia , este o lege a comerţului într-o atare criză şi penurie de potenţiali clienţi .

    RăspundețiȘtergere
  9. catalin: mie inca imi place, mai am de invatat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. lillee: am zis ca e mai simplu, dar m-am convins de contrariu; deci sa nu imi iau nimic de la ei

    RăspundețiȘtergere
  11. dan: la ei nu cred ca se intampla si erori in acest sens; nici pana acum nu am primit-o (2 sapt juma)

    RăspundețiȘtergere
  12. soriN: i-am intrebat vineri cum isi justifica salariul; pauza; mi-au dat avb de la fan courier (cu care pana acum am lucrat bine)- stupoare si cei de la fan au dat rateuri; m-am cam plictisit sa vad ca totul functioneaza numai cu amenintari -inteleg la stat, dar si la privat?????

    RăspundețiȘtergere