aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

vineri, 2 iulie 2010

nu prea am inteles......leapsa?!

Leapsa !

....am fost provocata, deci incerc

Zodia: Fecioara: critic, critic, critic
Aş vrea: Sa fiu mereu in concediu
Păstrez: Foarte multe lucruri care de mult nu imi mai sunt folositoare
Mi-aş fi dorit: Sa pot sa fiu tot timpul cu cel drag... relaxati...multumiti....fericiti
Nu-mi place: Sa aud tipaturi....prezenta oamenilor irascibili in general
Mă tem: de necunoscut... de reactii necontrolate
Aud: multe zgomote... ce bine ar fi un susur
Îmi pare rău: Ca nu ma straduiesc suficient
Îmi place: MASAJUL :)... plimbarile... sa inot....sa stau intinsa pe iarba
Nu sunt: ingaduitoare
Dansez: mult prea putin :( chiar daca iubesc dansul
Niciodată: offff e greu........
Par: rea si egoista
Plang: ca sa ma eliberez
Nu-s niciodată: suficient de promta in reactii
Nu-mi place la mine: nu sunt suficient de nesimtita; pun prea multe la suflet
Sunt confuză: cand imi dispare etalonul
Am nevoie: de vacanta....... sau poate sa ies la pensie
Ar trebui să: ma straduiesc si sa visez mai mult

2 comentarii:

  1. esti atat de tu draga mea draga...:)
    si lasa pensia....trebuie sa-ti gasim vacante scurte si dese....asta e solutia....
    cat despre ingaduitoare....nu sunt 100%de acord....atunci cand e vorba de mine...:)
    si....draga mea sophie....nu trebuie sa te starduiesti...viseaza pur si simplu....
    ai sa poti....sunt sigura :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cam greu sa visezi cu ochii deschisi, iar noapte se pare ca nu prea am dispozitia necesara
    nu ar fi mai frumos sa fie invers:la cateva saptamani de vacanta un pic de munca- asta e idealul

    RăspundețiȘtergere