aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

luni, 18 aprilie 2011

duminica floriilor- multe evenimente!!







Pe langa petrecerile aferente aniversarii floricelelor - rude, prieteni, in aceasta duminica au avut loc si cateva manifestari (s-a incalzit si oamenii refuza sa mai stea in casa): ziua tineretului catolic (am crezut ca e miting, pentru ca aveau plancarde, dar si flori??? ) si manifestare in fata casei lui Gigi B (suporterii stelisti ii urau foarte multe lucruri "de bine").
Pe langa toate aceste evenimente florile isi vedeau de treaba lor, porumbeii la fel, copacii isi mai deschideau din boboci.......

12 comentarii:

  1. Sa ai parte de cât mai multe plimbari frumoase în aer liber! mai frumos ca surprizele oferite de natura, nu este nimic! :)
    Start bun în ultima saptamâna înainte de Paste, cu soare si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. noroc ca natura isi vede de ale ei...ca oamenii...

    imi place micutul parculet de pe Kiseleff :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Kiselev? :)

    Sa nu uitam targurile de la Muzeul Taranului Roman, sala Dalles, Carturesti..

    RăspundețiȘtergere
  4. carmen: multumesc; azi este soare deci se pare ca incepem bine saptamana :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora: e destul de relaxata; mai e mult pana la toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ofz: la toate targurile se vinde cam acelasi lucru- cu mici variatiuni- nu conteaza ca e craciun, dragobete, 1/8martie, paste; ca sa nu mai vorbesc de aglomeratie

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar au turta dulce si colaci secuiesti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. In astfel de momente,natura conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  9. ofz: chiar daca se vinde peste tot, rar am gasit un kurtos yammy

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai uitat despre înbulzeala pe "gratis" de la stadion...
    Dacă venea un câştigător de Nobel nu se duceau, să cumpere un bilet la teatru sau la operă nu ar fi făcut-o.

    RăspundețiȘtergere
  11. la stadion nu am ajuns sa iau pulsul :); mi-ai adus aminte ca nici pana acum nu am vazut piesa "dineu cu prosti" pentru ca nu m-am invrednicit sa ma duc sambata dimineata la coada la bilete (la tnb)

    RăspundețiȘtergere