aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

marți, 19 aprilie 2011

Leapsa celor 6 motive care te fac sa zambesti....

Am primit de la Pandhora o leapsa...6 lucruri/situatii care iti aduc zambetul pe buze..... ha-ha-ha-ha-ha-ha
1. povestea pe care spus-o pe blogul lui carmen- despre pisica mea Zoe- dupa ce i-am facut baita, am parfumat-o cu Impuls (aproape tot spray-ul); eram atat de mandra de fapta mea ca imi era greu sa cred ca ea nu e fericita sau ca mama o sa se supere ca i-am consumat tot sprayul
2. pe vremea cand inca nu ajunsesem la scoala ai mei ma lasau cu bunica cat timp erau la serviciu; ma trezesc eu intr-o dimineata caut in toata casa.....nimeni; nu intelegeam ce s-a intamplat asa ca am iesit in curte (curtea mea are 20m2, deci nu e ditamai ograda) si am inceput sa o strig pe bunica cat ma tineau plamanii; dupa ce am ragusit mi-am adus aminte ca am o pasarica cu ajutorul careia poti sa fluieri; si dai si fluiera...........nimic; in disperare m-am dus la negrus (cainele meu din acea vreme- un dulau destul de mare si cam fioros cand avea toane) si am inceput sa plang povestindu-i cum au plecat toti si m-au lasat singura; in acest stadiu m-a gasit bunica care nu intelegea ce mi s-a intamplat; saracu negrus ce o fi zis el .......
3. tot in vremuri de mult apuse , intr-o duminica, mama s-a gandit sa ma culce dupa-masa; am mers in dormitor, ne-am pus in pat si...... astepta sa adorm.....pana a adormit ea; am mai stat eu ceva timp, dar nici urma de mos ene pe la genele mele, asa ca am plecat frumos, m-am dus la tata si i-am spus foarte mandra "gata! am adormit-o pe mama!"
4. cand am implinit 7 ani soarta a fost sa fiu la mare; ai mei s-au gandit cu ce sa ma bucure si mi-au propus sa-mi fac o poza mai speciala....asa ca am ales sa-mi fac cu alba ca zapada si cei 7 pitici; poza arata ceva de genu- Gulliver in tara piticilor (eu fiind Gulliver :) - in clasa 1-a eram a doua ca intaltime din clasa- in ordine descrescatoare :) ); oricum eu eram tare mandra de poza mea
5. la sfarsitul clasei intai am avut o serbare in care eu trebuia sa fiu iarna; cu vreo 2 zile inainte am fost in vizita la niste verisori si unul din ei s-a catarat pe un stalp din beton; eu dupa el ......... numai ca eu m-am ales cu nasu julit; in ziua serbarii saraca invatatoare (ea nu ma vazuse julita) era sa faca infart cand m-a vazut si a inceput sa ma pudreze si sa-mi dea cu toate fardurile, doar o estompa nefacuta
6.prima amintire legata de domnul sexos- toto- cand ne-am intalnit a studiat el un pic terenul si pe urma a venit si s-a culcat pe picioarele mele :)

GATA..a fost un pic greu, dar a meritat sa-mi aduc aminte
Nu vreau sa fac nominalizari, deci orice vrea sa se relaxeze e bine venit

12 comentarii:

  1. sunt sigura ca domnul sexos - blanos toto ti-a ramas fidel :)
    cat despre pisica parfumata...noroc ca aveai doar o pisica :))
    negrus te-a ascultat cu atentie si ti-a zis...nu plange...sunt eu aici mare si curajos :)
    ai fost un copil adorail >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. pandhora:toto e un mare crai :); aveam 2 pisici atunci- o aveam si pe mama lu' zoe; :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-aduc aminte de Zoe, mi-aduc aminte si de Iarna cu nasul julit si de rochia aia alba in care intrai si in clasa a 8-a cand ai fost chiar Alba ca Zapada imbracata cu ea.

    Mi-aduc aminte si de pustiul pe care l-ai pleznit in clasa a 2-a si a venit cu taica-sau la scoala sa faca scandal, nesocotind faptul ca parintele sau va fi jenat de faptul ca l-a pleznit o fata.

    Mi-aduc aminte si de cum ai rupt-o la fuga la vale tragandu-ma dupa tine in semn de multumire ca te trasesem la deal, iar eu aveam bocancii mamei cu doua numere mai mici si-mi paraiau degetele.

    Si nu pot uita schimbul de incaltari in scopul unei ore de sport, cand tu te-ai luptat sa nu arunci din picioare o pereche de adidasi masura 40, iar eu am stat pe varfuri in ghetele tale 36.

    Mi-aduc aminte si de cum radeai in hohote si ma loveai cu o perna, in timp ce-ti cantam (cum numai eu stiu!) 'Ciobanasul'.

    Uite cate motive am gasit :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De faza cu culcatul imi amintesc cum un baietel din sat,iesind pe ulita fu intrebat de vecinu':
    -Unde-i maica-ta?
    Raspunsul a fost promt:
    -Ma culca pe mine!:)

    Fiecare om are"Amintirile(lui) din copilarie",numai talentul sau puterea lui Creanga ne lipseste,ca sa le putem scrie pe toate.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ofz: trebuie sa te corectez:
    *nu l-am plesnit pe individ- mi-a cerut un pix, eu i l-am imprumutat si pe urma s-a facut ca ploua asa ca a trebuit sa-l recuperez si in lupta pixul a alunecat "lin" pe obrazul lui; am fost foarte jignita ca i-au venit parintii la scoala; doar el nu mai vroia sa-mi inapoieze pixul!!!!
    EEE multe amintiri din copilarie sau din epoca de aur :)

    RăspundețiȘtergere
  6. angi: se pare ca parintii au mai multa nevoie de somn; la varsta aceea clocotim de energie :)
    Amintirile lui Creanga sunt unice; cred ca toti am fi vrut sa avem o copilarie asa cum a descris-o el

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) esti grozava! amintiri delicioase!
    Stii ca acum te plac mai mult ca ieri? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. carmen: e atat de bine sa fi copil; totul are alta aroma; ma simt rasfata- multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. E tare bine cand esti copil, dar uneori ne mai strecuram in pieile vechi si la varste mai inaintate :) Si tare bine prinde.

    RăspundețiȘtergere
  10. ofz: noroc ca fiecare pentru parintii lui e inca copil :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Iar la finalul studiilor ai fost, probabil, printre primii ca înălţime...

    RăspundețiȘtergere
  12. catalin: la banchetul din clasa a 8-a eram mai inalta decat toti baietii- deci blues era o placere :)

    RăspundețiȘtergere