aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

miercuri, 23 februarie 2011

Politetea


Nu pot sa spun ca sunt o persoana care stie pe de rost codul bunelor maniere. Am o prietena care spune mereu: daca ar trai bunicuta acum ...... (si urmeaza diverse situatii mai mult sau mai putin catastrofale).
Ceea ce am observat eu si mi se pare greu de inteles: de ce suntem mai politicosi cu necunoscuti sau cu simpli colegi decat suntem cu cei apropiati. Din pacate obisnuita e boala greu si mi se pare ca uneori nu ii mai privim pe cei de langa noi ca pe cineva fata de care trebuie sa fim atenti. Este suficient faptul ca stiu despre noi ca putem spune "scuza-ma" sau ca stim cand trebuie sa lasam pe cineva sa intre inaintea noastra.
Pentru orgoliul nostru este mai important sa fim bine vazuti din afara.
Poate poza nu este foarte sugestiva pentru politete, dar arata ca exista sensibilitate... chiar langa ....

3 comentarii:

  1. Balzac spunea ca "politetea consta in a PAREA ca uiti de tine pentru ceilalti"...
    nu-mi permit sa-l contrazic pe marele scriitor dar, pentru mine cel putin, sa fiu politicoasa inseamna sa ma respect pe mine in primul rand...
    poza este si frumoasa si bine aleasa...pentru politete e nevoie de cel putin...doi...
    acum am fost politicoasa si sincera in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pandhora: of ce inteleapta esti; din pacate pentru multi politetea inseamna imaginea din exterior, in nici un caz pentru ca asa simt; platim pentru ca traim in epoca vitezei

    RăspundețiȘtergere
  3. este si asta un adevar...totul e condensat din aceasta cauza...politetea se reduce adesea la o scurta strangere de mana...permisiunea de a trece inanintea unui barbat cand intri intr-o incapere...portiera deschisa ca tu sa cobori?eee...asta se intampla in filme si la primele intalniri...dupa...el se intreaba...oare ce face de nu mai coboara?cum ce?se rujeaza :D

    RăspundețiȘtergere