aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

marți, 6 decembrie 2011

Jos comunismul!!

Credeam ca am depasit acest moment dar se pare ca m-am inselat.
Si unde puteam sa retraiesc acest sentiment daca nu in sanul capitalismului: Carrefour.
Astazi mare promotie mare: rondele somon cu 25.99 ron (pentru necunoscatori acum vreo 2 saptamani pretul era 28 ron, saptamana trecuta era 36). Deci promotia lor nu e mare smecherie.
Cum ma aflam prin marele hipermarket am zis sa dau "lovitura". Intreb vanzatoare si imi spune ca dupa 10 apare minunea; si, pentru ca ma mananca limba, ii spun ca trebuiau sa precizeze ca sunt anumite ore pentru promotie. Imi continui plimbarea- am achizitionat clementine - chiar daca erau la mega oferta am gasit- wowwwww.
Ma intorc la peste si stau cuminte in fata raftului. Fericirea mi-a fost scurta, pentru ca a aparut si justitiarul- "coada la peste este acolo!!!"; i-am spus ca eu cand am ajuns nu era nici o coada si dna care vinde nu a pomenit de asa ceva. Cand a fost intrebata dna a avut de ales intre a tine cu tineretul cu gura mare care se luase deja de ea sau saracii pensionari care nu au ce manca. Deci e lesne de ghicit ce a ales. Am incercat sa ma opun si am avut urmatoarea discutie:
"saracul pensionar: oricum inaintea mea nu o sa luati!!! ce sunteti contra!! ce sunteti: basescu sau boc?
eu: si dvs cine sunteti?
saracul pensionar: eu ? eu sunt PSD-ul!!!!"
Ura ura traiasca comunismul!!!
Pe mine nu ma intereseaza politica, dar chestia asta m-a terminat.
La coada "saracul pensionar", aducandu-si aminte de vremurile apuse , incepuse sa faca politie, vrand probabil sa stam drepti, cate 2, tinandu-ne de manuta!!!!
Punctul maxim l-am trait cand a venit o pensionara tot "saraca" si cu amintiri placute din trecut si a inceput sa se impinga in mine zicand:" ce se da? ce se da? se dau tigaile alea???"
Am simtit cum imi crapa capul.
In viata mea nu am trait nervi mai intensi.

Finalul este ca m-am ales cu ultimele 3 bucati de somon; urmatoarea transa urmand sa apara peste vreo ora. Ati intalnit bataie mai mare de joc?

PS dragii pensionari cumparau cam 2 kg, iar eu vroiam maxim 1kg!!!!!
PS2 nu vreau sa jignesc pe nimeni dar .... ziua de astazi mi-a lasat un gust foarte amar. Nu inteleg frumusetea cozilor!
Cred ca o perioada o sa fac o pauza de carrefour pentru ca nesimtirea lor mi se pare maxima.
Viata e grea!!!!

6 comentarii:

  1. pensionarii astia nu prea erau saraci din moment ce isi permiteau somon :)

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea...ar fi trebuit sa-i amintesti vajnicului PSD-ist ca somonul este...portocaliu...parca nu asta e culoarea PSD-ului :)
    pup dulce pe Sophie cea necajita >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. imi aduci aminte de o experienta din asta, frustranta.
    Acum multi ani, angajata de aprox. 1 an in Bucuresti, nu mult dupa terminarea facultatii, unde lucram 9->21, sambata zi scurta, pana la ora 14-15. Intr-o sambata dim., in tranvaiul 21, spre Unirii, eram in intarziere spre serviciu( si destul de agitata ca deja colegii ma sunara pe mobil). Ma ridic de pe scaun sa las una din batranile proaspat urcate. Acestea, cu schimb de politeturi intre ele se aseaza si incep sa discute: "draga, eu in salate pun numai ulei de masline!". O examinez mai bine pe batrana: eleganta, unghii rosii, aranjata, asortata. Ma uit la mine - 25 ani, si sunt mai balcaza si lalaiie decat batrana de pe scaun.
    Atunci nu mi s-a parut corect.

    Intre timp, am si uitat de momentul ala: am ulei de masline, poate Mos Craciun imi aduce si o oja rosie ;) si NU MAI ofer scaunele batranilor in mijloace de trasport :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pandhora: ce desteapta esti:), ideea asata nu mi-a venit

    RăspundețiȘtergere
  5. arakelian: pe noi strsul ne omoara :); vorbesc eu cu mosul pt oja :)

    RăspundețiȘtergere