aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

miercuri, 7 decembrie 2011

Miercurea fara cuvinte -ocupatii de toamna-iarna

miercurea a inceput la Carmen

32 de comentarii:

  1. toamna a sosit numai sa anunte venirea iernii...

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea inteleg ca nu inteleg despre ce ocupatii e vorba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hm.. ca sa vezi ce face omul la foc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pandhora: cu ce se mai incalzesc oamenii iarna? cu tarie :); aici se pregateste aceasta tarie; vezi ce afli cand spionezi pe unde apuci:)

    RăspundețiȘtergere
  5. OFZ: prostii :); cand eram mica coceam porumb

    RăspundețiȘtergere
  6. Se pune de o tuica din cate se vede:))
    Hai noroc!
    Zi minunata sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cuminţenia anotimpurilor ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesantă poză!
    O zi excelentă!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Iarna, pe ger, e buna o tuica fiarta... Tuica vad ca avem, da' unde o fi gerul ?!

    RăspundețiȘtergere
  10. Trebuie să încep rin a recunoaște că nu am știut desprece este vorba!
    Am tras cu ochiul la comentarii și m-am deșteptat foarte repede :lol: !
    M-au ajutat comentariile ,dar cel mai mult mi-au folosit răspunsurile tale !
    (clar că ăsta rămâne secretul nostru,nimeni nu trebuie să afle că n-am avut habar de ceea ce este în fotografie :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Era cat pe ce sa nu vad mica distilerie! :)
    Mi-ai facut pofta de o tuiculita fiarta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ei, iarna prinde bine, ba chiar foarte bine!... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. alambic artizanal... cam periculos focul srajuit de musamaua aceea! Dar... românul improvizeaza si are o iaginatieeeee! :))
    Si? în final, s-a umplut caldarusa rosie :) Sa venim la o tuica fiarta?
    O seara faina! pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama la ce ma uit :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Alambic...ce de amintiri am, din curtea bunicului... Frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Max Peter: pt incalzirea proprie :)

    RăspundețiȘtergere
  17. CARMEN: ce nu face omul pentru fericire:); nu stiu ce productie a avut in acel an

    RăspundețiȘtergere
  18. Mona: si eu tot de aceea perioada mi-am adus aminte :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cătălin: ne mai amana putin sa avem timp de pregatiri, oricum tot nepregatiti ne prinde

    RăspundețiȘtergere