aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

marți, 11 mai 2010

Despre tehnologie

Zilele trecute am aflat o povestioara dintr-un oras mic din draga noastra tara.
Se face ca tu te duci la administratia financiara, iti platesti impozitul, iar apoi primesti acasa o hartie confrorm careia trebuie sa te prezinti la colegii celor care ti-au incasat banii ca sa demonstrezi cu chitanta ca ai platit. Daca din nefericire ai aruncat chitanta sau ai pierdut-o impozitul tau va figura neachitat.
Ce este si mai amuzant e ca toti oamenii astia de la stat locuiesc in aceeasi cladire; sunt despartiti doar de cateva ziduri. Va dati seama ce dificila este comunicarea, daca trebuie sa te duci tu personal si sa demonstrezi ca ai fost suficient de fraier incat sa platesti, dar si suficient de destept incat sa pastrezi chitanta.
Nu stiu ce sa zic.
Asa umbla vorba prin targ ca celor de la STAT nu le palce ca tu sa STAI.

Un comentariu:

  1. Oras mic? Am primit 2 hartii/somatii cum ca nu mi-am platit impozitul pe masina (datate 4 ianuarie 2010 si primite prin aprilie 2010). Iar eu stau la capitala. Ideea e ca hartiile se trimit aleator, fara verificare.

    Chitantele sunt cel mai sfant lucru :)

    RăspundețiȘtergere