aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

marți, 18 mai 2010

XANAX (reclama mascata la pufuletii Gust_)

De la o vreme am facut o pasiune: pufuleti in fiecare seara.
Am descoperit ca efectul lor este mai mult decat garantat: relaxare totala! Si atunci ma intreb de ce sa iei xanax in loc sa mananci niste pufuleti? Crant, crant toata punga si parca esti mult mai fericit. Am citit cu atentie ingredientele si nimic ciudat. Si totusi de unde vine relaxarea? Am gasit mai mult explicatii: sunetul crant - crant relxeaza, burta plina da o senzatie de bine, pufuletii contin o substanta secreta, porumbul are si alte calitati inca necunoscute.
Pana o sa aflu adevarul gol-golut ma multumesc sa privesc catelul vesel care acum ciocneste niste oua rosii (este editia de Paste :) )
Pofta buna!
PS Atentie si pufuletii creaza dependenta, nu doar xanaxul!

2 comentarii:

  1. Eu cred ca te preocupi atat de mult de firmituri incat uiti de toate celelalte probleme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ....si nici nu ai nevoie de reteta :D

    RăspundețiȘtergere