aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

vineri, 8 iulie 2011

Astept sugestii


Domnul din imaginea alaturata a fost mereu un mare mofturos. De curand are mici probleme de sanatate (din cauza varstei pe care nu si-o arata) si a aparut o noua provocare: administrarea medicamentelor. Nu credeam ca poate fi atat de chinuitor.
Cum el nu este un mancacios e greu sa i le dau cu mancare (pentru ca nu stiu daca o sa pape), asa ca am incercat:
*dizolvate si hop cu lingurita
*dizolvate intr-o seringa
*in bucatele mici de unt
*in iaurt - dulce
Acum a devenit foarte prudent si se uita urat la mancare; o miroase de la distanta, se invarte, se mai linge pe botic, se mai plimba un pic si dupa vreo 10 minute se apropie de ea; daca i se pare ceva suspect nu mananca.
Helppppppp!!!!!!
Nu stiu cum o sa reusesc sa-l mai pacalesc.
Daca aveti orice fel de idee o astept cu drag.

Weekend placut departe de canicula!

22 de comentarii:

  1. Parerea mea este sa ii dai fortat chiar daca il chinui putin, dar cu mancarea nu ai nici o sansa. Eu am pisica si ii dau direct in gurita pastilutele dupa ce mananca si cred eu s-a obisnuit!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. :(
    Habar nu stiu.
    Odata ce a devenit susceptibil la orice... greu pentru tine.
    Poate doar varianta injectabila, dar nu toate medicamentele pot fi administrate asa.
    SANATATE MULTA sufletelului tau pufulos!
    Si tie BAFTA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pisu le inghite direct, luat din somnul cel mai dulce si tinut un pic cu gura inchisa sa nu scuipe.. Succes si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. alice: cu foarta nu merge cu el; sa-i dau direct pastilele- nici nu visez la o asemenea bucurie; trebuie sa ia si un gel care are gust de peste si ii place, dar cu toate astea nu sta si tot obligat trebuie!!!
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. andreiraduM: acum e foarte precaut; nu merge cu injectie pt ca trebuie zilnic si pe perioada momentan nelimitata
    multumesc mult; am nevoie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am avut o catea si m-am confruntat cu aceeasi problema initial. La mine a venit instictual solutia. Luat pastila, deschis gura, pus in gat si inchis botul..pana inghite. chestia asta se intampla destul de rapid, maxim 3 secunde dupa care ii dadeam bunatati..ca sa stie ca e recompensata. Acum depinde si de catelul tau, daca te composteaza. Eu am avut norocul ca a fost blanda cu mine mereu, iar cu restul lumii..pui de drac...si-a compostat de pantaloni multe persoane.

    RăspundețiȘtergere
  7. Escu: nu e vorba de capsat; nici nu cred ca stie sa muste; dar nu inghite, se agita si pe urma o scuipa (si i-am tinut gura inchisa mai mult de 3 sec):(

    RăspundețiȘtergere
  8. va tin pumnii amandurora...stiu ca te doare suferinta micutului tau cu blanita...sunt sigura ca cineva o sa aiba o idee salvatoare...sunt sigura...sigura...

    RăspundețiȘtergere
  9. poţi să-i administrezi medicamentul prin injecţii. eu de exemplu m-am sătutat să-i chinui cu seringa, aşa că pentru a lua vitaminele de care au nevoie, i-am dus la veterinar şi i-a făcut o injecţie cu vitamine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Îi deschizi gura cu mâinile şi îi pui medicamentul în gât...

    RăspundețiȘtergere
  11. incearca sa o impingi cu degetul pe gat..trebuie sa mearga...alta solutie nu stiu...

    RăspundețiȘtergere
  12. nu ma pricep de loc la tratat prieteni patrupezi, dar mi se rupe sufletul auzind ca micutul sufera! Cât este de dragalas... cu rabdare si dragoste veti reusi sa treceti si pexte aceast obstacol. Uf! pup margeluta aia de nasuc

    RăspundețiȘtergere
  13. Sophie,Escu are dreptate,este cea mai bună metodă(am aplicat-o și eu).Poate trebuie să îi ții botul închis mai mult de trei secunde!Trebuie să înghită pânî la urmă.Nu-i strângi botul,dar nu-i permiți să-l deschidă și până la urmă trebuie să înghită!Succes,nu te lăsa și vei reușii!

    RăspundețiȘtergere
  14. asirensong: tratamentul trebuie luat zilnic :(

    RăspundețiȘtergere
  15. catalin: dar fuge si nu mai vrea sa pape

    RăspundețiȘtergere
  16. carmen: multumesc pt incurajare :)

    RăspundețiȘtergere
  17. se-cret: of speram la o solutie miraculoasa; sper sa nu ajunga sa ma urasca

    RăspundețiȘtergere
  18. nu are cum sa te urasca...e doar tare necajit...

    RăspundețiȘtergere
  19. ofz: al meu se trezeste brusc cand simte pericolul

    RăspundețiȘtergere