aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

miercuri, 13 iulie 2011

miercurea fara cuvinte- birou


Pentru ca nu am nimic pe birou care sa ma relaxeze sau care sa ma inspire, m-am gandit sa pun o poza cu biroul ideal :) (sursa foto)

Continuarea la Carmen

48 de comentarii:

  1. Cu asa birou..inspiratia n-ar avea cum sa nu vina. Buna idee :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai uluit!!!
    Iată un paznic mic!!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/cuvinte-in-taceri.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguta esti :) Din coltul meu intunecos si rece visez la fereasta aia imensa si la un fotoliu pe masura..

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie mi-ar placea un birou ideal ca acesta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da...asa da birou, vreau si eu unul exact la fel dar pe negru...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. fly2sky: cred ca as avea un randament de 500%- cel putin :)

    RăspundețiȘtergere
  7. incertitudini: :); l-am, admirat mai devreme

    RăspundețiȘtergere
  8. ofz: cine nu viseaza; eu am multa lumina naturala la serviciu, dar restul.....

    RăspundețiȘtergere
  9. alice: eu nu mai fac nazuri de culoare, doar sa-l primesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    Sarut'mana, Sophie!
    ... biroul visurilor noastre, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  11. fosile: ar fi bine sa fie acasa :))

    RăspundețiȘtergere
  12. andreiraduM: da :); visuri marete

    RăspundețiȘtergere
  13. Si geamul da în gradina japoneza personala, nu??

    RăspundețiȘtergere
  14. Mdaaa, asa un birou si-ar dori fiecare! si-mi închipui ca are si temperatura ideala!
    Happy WW! o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu stiam de ce imi este asa cunoscut locul...paparazzo ce esti tu Sophie :))

    ufff...ce ti-e si cu visele astea :))

    RăspundețiȘtergere
  16. nu,nu, geamul da spre mare. dupa pomii aia e o deschidere larga, pe unde sa-ti hoinarasca privirea.mereu alta imagine a marii ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Vise, vise, vise, treziţi-vă !
    Dar în stânga pozei biroului prea ideal ca să fie adevărat, văd poza unei fiinţe drăgălaşe care ar putea inspira pe oricine !

    RăspundețiȘtergere
  18. carmen: totul ar fi ideal la el :)

    RăspundețiȘtergere
  19. pandhora: :)))si eu care nu stiam cine e fericitul; deci e o fericita

    RăspundețiȘtergere
  20. aA: dimineata si seara aerosoli, ca sa fi mai productiv :)

    RăspundețiȘtergere
  21. zina: nu am studiat atat de bine imaginea :)

    RăspundețiȘtergere
  22. lumi RO: asa este; multumesc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sophie să-ți vină norocul cu un birou ca în fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  24. se-cret: multumesc pentru acest gand minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Schimbă peisajul din fereastră.
    Să se vadă marea!

    RăspundețiȘtergere
  26. Chiar e un birou ideal.Cui nu i-ar placea?

    RăspundețiȘtergere
  27. catalin: sa traiti dom' amiral! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Sărut mâna Sophie !
    probabil este biroul ideal dar recunoaşte , mai intim şi cu o doză mai mare de inspiraţie este al tău . Acesta are o frumuseţe rece , nepersonalizată .

    RăspundețiȘtergere
  29. Locul unde e biroul imi place mult,poate din fereastra sa intre soarele dansand pe niste valuri!

    RăspundețiȘtergere
  30. chiar ca e un birou de vis. M-as muta acolo:)
    Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  31. soriN: cel de acasa da, cel de la serviciu nu :)

    RăspundețiȘtergere
  32. tu26dor: facem un birou comun :); multumesc

    RăspundețiȘtergere
  33. Pentru o secundă am fost invidios :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Profit de faptul că am ajuns la un computer de pe care pot scrie şi de pe care nu-mi este blocată comentarea pe blogspot, ca să îţi confirm că trec mereu pe-aici, chiar dacă nu tropăi şi nu trântesc uşa şi nici nu las urme pe parchet!
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  35. Zamfir de Turda: multumesc pentru vizite; saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  36. Sophie, nu în imagine, ci lângă ea. Mă refeream la poza căţeluşului ! :D E tare frumuşel, ar inspira pe oricine, pe mine sigur !

    RăspundețiȘtergere
  37. zina: m-am luminat:); el ma inspira de mult timp :)

    RăspundețiȘtergere