aerrrrr si apa

aerrrrr si apa

joi, 21 iulie 2011

leapsa

Leapșă de analiză a dulapului- de la OFZ
Nu stiu daca pot face o psiho analiza a dulapului sau a hainelor purtate peste timp.
Stiu ca in copilarie iubeam rozul. Preferatii mei erau niste pantaloni scurti roz. Aveam si rochite, dar abia mai tarziu au inceput sa castige teren. Mult timp am urat rosul, pentru ca mama ma imbraca numai in rosu cand eram mica.
Acum am o pasiune recunoscuta, doar patial :), pentru incaltari si genti. Mirosul de piele ma fascineaza (aceasta e unul din motivele pentru care iubesc Italia:) ).
Nu am tinut mereu cont de moda, ci am purtat ce mi se parea mie ca mi se potriveste. Pana dupa facultatea am crezut ca nu o sa pot purta niciodata o fusta lunga. Am avut o incercare, prin liceu, care a esuat, deoarece mergeam cu fusta in brate :); mi se parea ca ma impiedic.
Nu am frati/surori asa ca nu am putut imprumuta de la ei ca sa-mi maresc garderoba.
Cred ca ne schimbam modul de a ne imbraca in functie de varsta, dar si de contextul din viata noastra.

10 comentarii:

  1. Imi place delicatetea cu care recunosti 'doar partial' pasiunea pentru incaltari si genti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) deci esti îndragostita de Italia?! mi-a placut cum te-ai justificat ;)
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-i drept partea cea mai frumoasa in tinerete era ca puteam sa facem schimb de haine,sora mea si cu mine,asa ca tot timpul aveam lucruri noi,eu la Oradea,ea la Cluj.:))
    Cand ne faceam haine la croitoreasa din vecin,ne gandeam bine la model,il inventam sau il copiam din diferite seriale,dandu-i bietei vecine nopti albe din cauza lor:)),iar cand ne masura eram doi in unu:)).eu lungime,talie si fund:)ea bust,astfel,ieseam la...idea90,60.90:))).
    Acum suntem la faza ...ti-o dau tie ca mi-e stramta,mi-o da mie ca i-e larga.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am multe pasiuni d-astea. Cu pantofi, genti... dar cel mai mult cu bijuterii si parfumuri. Bine, nu intra la leapsa de mai sus dar nu m-am putut abtine. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. carmen: multumesc , imi place si vegetatia, culoarea apei....

    RăspundețiȘtergere
  6. angi: frumos asa; si eu aveau un unchi care se pricepea la croitorie- barbateasca; ca sa scape de gura mea a acceptat sa-mi faca si mie o rochita; s-a chinuit saracul....a zis ca facea 3 costme pt barbati cat i-a luat sa-mi faca rochia :)

    RăspundețiȘtergere
  7. lillee: bine ca nu ma atrag si bijuteriile; parfumurile - mediu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Poșeta mea , cumpărată din Italia, a împlinit opt ani, arată la fel de bine ca atunci când mi-am ales-o. ( nu înseamnă că o folosesc doar pe ea).
    O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  9. incertitudini: nu stiu cum le fac, dar sunt minunate :)
    multumesc la fel

    RăspundețiȘtergere